فروش حیرت انگیز «گارفیلد» در اولین هفته اکران «سمرقند»، برای خانواده بزرگ فارسی زبانان | کتاب تازه شاعر خراسانی در نمایشگاه کتاب تهران پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «برج آخر» اثر سوفیا موسویان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آلبوم «عشق ناباور» در راه بازار موسیقی کنسرت‌های پاپ اردیبهشت ۱۴۰۳ + زمان و مکان تأکید هیئت رسانه‌ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم‌نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه‌ای مشترک» + آلبوم تصاویر برنارد هیل بازیگر «ارباب حلقه ها» و «تایتانیک» درگذشت + بیوگرافی افشای« رازهای دوبلین» در نمایشگاه کتاب تهران وکیل امیرحسین مقصودلو: «تتلو» برای اثبات توبه‌اش شعری در وصف امام علی (ع) می‌خواند + عکس صحبت‌های «پیمان جبلی» درباره ساخت فصل جدید زیرخاکی، نون خ و پایتخت محمدعلی علومی، نویسنده و پژوهشگر درگذشت + بیوگرافی سفیر ایران در عراق: رسانه ها برای گسترش روابط ایران و عراق به میدان بیایند بازدید هیئت رسانه‌ای ایران از از شبکه‌های خبری و رسانه‌های عراقی + تصاویر اولین تیزر فیلم موردانتظار «مگالوپولیس» (Megalopolis) فرانسیس فورد کاپولا انتشار تریلر جدید سریال Star Wars: The Acolyte + عکس و فیلم
سرخط خبرها

سریال کره‌ای «مخمصه»‌ به شبکه پنج می آید + خلاصه داستان

  • کد خبر: ۱۷۲۴۶۲
  • ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
سریال کره‌ای «مخمصه»‌ به شبکه پنج می آید + خلاصه داستان
سریال «مخمصه» با گویندگی ۲۰ نفر از گویندگان گفتار فیلم روانه آنتن شبکه پنج می شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ این سریال ۱۹ قسمتی خانوادگی و هیجان انگیز محصول کره جنوبی در سال ۲۰۱۴ و قرار است از شبکه پنج سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سریال حسین بیگی است. رضا الماسی، دانیال الیاسی، علی بیگ محمدی، ارسلان جولایی، حسین بیگی، فهیمه دادخواه چیمه، جمیله رستگاران، آرزو روشناس، حسین سرآبادانی، مریم سراجی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، پریا شفیعیان، میلاد فتوحی، نسرین کوچک خانی، کسری کیانی، مریم معینیان، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی و آزیتا یاراحمدی این اثر را دوبله کرده‌اند.

در خلاصه این سریال آمده است: داستان شخصی را روایت می‌کند که با تلاش و کوشش بسیاری موفق شده است به مقام و منزلتی برسد و خود را در میان جامعه به عنوان یک فرد موفق مطرح کند. حالا پس از رسیدن به این موفقیت، در می‌یابد که بحرانی بسیار بزرگتر در راه است.

این سریال در گونه درام و مهیج تولید شده و بسیار پرتعلیق، با مضمون محوری عدالت و عدالت پروری است. این اثر برنده‌ی ۶ جایزه و نامزد ۱۳ جایزه از جشنواره‌ها و جوایز معتبر کره‌ای در زمینه‌های مختلف شده است.

سریال ریتم مناسبی در هر قسمت دارد و تدوین خلاقانه مانع از خستگی بصری تماشاگر در حین دیدن هر قسمت می‌شود. بازی خوب بازیگران از ویژگی‌های مثبت کار است و گره افکنی‌های مداوم مخاطب را منتظر دیدن قسمت بعدی می‌گذارد.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه‌ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی پنج سیما، برای مخاطبان پخش شود.
منبع: صبا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->